• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • janos

ÅH!! Nu pirrar det i magen. Ska åka och prova brudklänning som jag kan hyra. Snälla ni, håll tummarna för mig

• dala82

*håller tummarna så hårt jag kan* :)

• janos

dala82
    Tack för det!! Det hjälpte verkligen. Jag har bokat klänning...WHIIIII!!!
    Det blir en Nixa 569. Hade nog inte tänkt mig en sån klänning, men den var sååå söt på. Nu ska jag åka och boka tårtans utseende och smak. Sen bär det av till pastorsexpeditionen, för att få veta vilken präst och kantor vi får....
    Åh, vad det spritter i kroppen idag... ;)

• dala82

janos
    va kul! grattis! :) Vart hittar jag den på nixas sida, under brudklänningar med släp eller utan??

• dala82

tror att jag hittade rätt, sökte på google istället för att leta på nixa.se Jättefin!! :)

• janos

www.nixa.se finns modellsök och då skriver du 569. Jag tyckte den var jättesöt på. Den har jättevacker brodyr med blommor. Vad kul att du tyckte om den. Och vet du vad den kostade????? 1000:-, 1200:- med en cape, som jag ska hyra. Visst var det bra pris. Jag tror jag tar två....*skuttar runt och ler som en tok*...JAG HAR BOKAT KLÄNNING! JAG HAR BOKAT KLÄNNING!!

• dala82

Jättefin! Men du vad billigt!! Vilken turdag du haft idag! :) Vilken stad hyr du i?

• Maya K

Hej Hopp p..... s..... hehhehe: Så . nu har jag gjort min sista tenta i skolan igår och väntar nu bara på att sommaren ska vara över så att jag får mitt examensbevis.
    Idag var jag och träffade kantorn som ska kompa mig på lördag då jag ska sjunga på ett bröllop. Jag blev lite sur på henne då hon sa att jag inte ska följa hennes takt utan att det är hon som förljer mig. Men det klarade hon inte av och jag ska sjunga på Lördag. Så jag kommer att ha repat in låtarna med henne 2 gånger innan jag ska uppträda... Aja.. det är bra att det inte kommer ngr musiker dit mer än min m2b och min syrras kille (sonm är producent :( ) Men det är ju inte mitt fel om hon spelar fel..

• Hilde

Åh Maya... sjunger du? Det är något som jag inte kan. Brukar säga till folk att anledningen till att jag bara mimar med när det ska sjungas, är för att jag faktiskt har musiköra Alltså, jag begriper själv att jag sjunger falskt.

• Hilde

Föresten, en annan grej. Hur kommer det sig att så många kantorer inte kan sjunga o spela särskilt bra? Krävs det inte en ganska lång utbildning för att bli kantor?

Svar på tråden äntligen fredag...!