• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Tyvärr gratulerar du mig lite för tidigt. Jag är inte klar ännu. Ska bara... ska bara... lämna in min uppsats först. HAde prat med handledaren idag. Han vill att jag ger den en vecka till. Tyckte att det var värt om jag lägger ner lite mer krut på den. Har några kartor som han t.ex. ville att jag skulle rita, för att på så sätt skippa mina foton av originalen. Det blir mer pedagogoskt då... fast jag bet mig i läppen, för jag vill ju få lämna in nu. Å andra sidan vill jag ju vara jätteduktig också Utöver det så tyckte han att uppsatsen var "gedigen" vad nu det betyder Han hade rättat en massa pinsamma stavfel, som jag skulle tagit bort om jag bara hunnit korrekturläsa lite mer. Han hade inga som helst åsikter om mina noter, så det tolkar jag som ok.

• Hilde

Japp, det är jag med kartorna. Om du bara visste vad intressanta gamla kartor kan vara

• janos

Kämpa på!! Det låter som att du inte har så mycket kvar nu, men tanke på det jobb du lagt ner redan!

När gifter du/ni er? Jag fick en bild i huvudet....hur eran bordsplacering ser ut som en karta, med höjdskillnader m.m. ;)

• Hilde

Ja jag tror att han menade det som bra. Han var ganska torr och korrekt i stilen bara så det var omöjligt att avläsa hans minspel o sådär. Å andra sidan så har jag ju lagt ner ett gediget jobb på den, och det syns, vare sig arbetet i sig är bra eller inte, så jag inbillar mig att det kanske var det han menade. Nu e jag mest smånojig. Fast jag känner på mig att han gillade den, för egentligen skulle jag kunna lämna in den nu tror jag och få godkänt. Jag har sett några av de andras uppsatser, och de var ganska magra...

• Hilde

Nej du Janos, jag är nördig, men inte sååå nördig Fast å andra sidan...

• janos

Jag ser det som en gullig grej! Kan tänka mig att du skulle få många kommentarer i så fall. Och inte menade jag att du var nördig, utan en tjej som kan det där med kartor. T o m så bra att hon kan göra karta av bordsplaceringen ;)

• anne på grönkulla

ååå, fram för fler nördar! Själv älskar jag nörderi...

Kartor e oxå kul - tittade på en fin i en antikaffär i stockholm för ett tag sen, men den var dyyyyyr.

Svar på tråden äntligen fredag...!