• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

jäjäjäjääääääääääää

• Gable

Bor din mamma i närheten?! Åk dit med en bukett blommor, tårta och kaffe i en termos så ska du se att hon blir glad. Säg att ni inte ska fira på samma dag som alla andra - ni ska ha en egen dag - en "hildes-världsbästa-mamma-dag".

• Hilde

Gable... ? Tycker du att jag vältrar mig i självömkan ?

Du har nog rätt Ska skärpa mig omedelbart... fast om man i en familj brukar fira sånt här, så blir det så dumt när man missar.

• Hilde

Ja... jag ska ha en sån dag.... bättre för glömska personer att hitta på en egen dag. Då kan man ju välja själv när den infaller t.ex. då kan den infalla när man har bättre med tid och en mer komplett hjärna. Just nu är ju min lite vidbränd

Jag ska nog faktiskt allvarligt talat göra nåt sånt... tack för tipset!

• Gable

Va?! Är du helt förryckt ikväll Hildan?! Jag menar allvar!! Hon kommer att bli jätteglad för sin egna dag. Jag håller JÄTTEHÅRT på att man ska fira på rätt dag. Det är mycket viktigt. Men skulle någon mot förmodan glömma, mikroskopisk risk alla får ständiga påminnelser, så skulle jag bli glad om de firade mig inom en tämligen rimlig tid.

• Gable

Oj, nu hamnade mitt inlägg lite längre ner än vad jag hade tänkt. Det där verkade lite konstigt.

Jag ber juryn bortse från mitt senaste uttalande och inte ta med det när ni ska diskutera skuld-frågan.

Jag borde gå och lägga mig istället för att skriva förvirrade inlägg.

• Hilde

Jepp... då blir det besök hos florist och chokladpraliner imorgon

Svar på tråden äntligen fredag...!