• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

mammacatta:
    Visst är det galet att allting är så mkt dyrare här i 08. Jag har bestämt mig för att om jag nu ska köpa min klänning osv så ska jag göra det på en annan ort och inte här i 08.. Likäså när det m2b:s kläder.. känner ju igen en hel del städer i sverige då jag flyttat runt så mkt så då kan man likagärna fixa kläderna från dem ställen.

• Gable

Hej MC! Välkommen hem!! Kul att du fick se stan och inte bara en massa dammiga hästar på Valla

• Gable

Hmmmm.... Hmmmmmm.... Hur många mamsegull har du Maya?!

• Cybermamman

Hej alla fredisar, kul att det är lite liv i luckan igen!

• Cybermamman

Hej anne på G, kul att du tittade in en stund. Har dagen varit bra?

• janos

Åh, jag måste få berätta en sak!

Min fästman och jag gillar båda två Jill Johnson och jag fick för mig att det kunde vara kul att överraska honom med ett telegram till brudgummen från henne. Så jag började söka på hur man får kontakt med henne och ringde hennes kontaktkvinna. Då svarade en annan, som bad mig maila min förfrågan. Så idag skickade jag min fråga till kontaktkvinnan: Skulle Jill kunna skicka en liten hälsning till brudgummen?? Och jag fick till svar att ska försöka ordna det. Åh, jag hoppas att det blir av. Skulle vara kul att se hans min...*ler glatt*

Men tala inte om det för honom ;)

• janos

Får man vara nyfiken och fråga vad C3 vibbar är för något, eller lägger jag mig i då?

• Hilde

C3 är en tjej som antagligen är ganska omogen. Vi brukade tro att det luktade troll om henne, men jag tror att vi kanske hade fel, men mognaden på tjejen är sådär.

Svar på tråden äntligen fredag...!