• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Ordning o reda gillar jag. De har många bra saker. Små pappersstansar som man kan göra hundar i pappret. Inte för att jag vet när jag någonsin kommer att behöva en sån, men det är ju käckt att de har såna saker.

• Hilde

Jodå... kanske kan få vara kvar med dispens. Min katt försöker just nu skriva i vår tråd... hi hi... gick inte så bra...

Det knastrar ju så kul om tangenterna... måste fånga mattes fingrar...

• Gable

Billiga var dom. Tror jag. De hade fjärilar också. Stansa på du

Ååååh! Har du katt Hilde?! De är väl för söta de små liven? I synnerhet kl 0600 när de tycker att man ska kliva upp och ge dom mat...

• Hilde

06:00 då sover den här katten. Tycker att det är matte som är äcklig som går upp så tidigt

• Hilde

Denna modichangen är gråtigrerad, med en småfånig röd rand på ena sidan. Inget rött någon annanstans... ser ut som om det blev lite galet

Har en annan katthona också... hon är jättesnygg och flerfärgad i starka färger.

Jag har inte barn tjejer... jag har katter.

• Gable

En lustig sak hände idag... Pratade med en gammal kompis och sa lite iförbifarten att hon skulle bli bjuden när vi gifter oss nästa år. Jajo, hon skulle väl komma med pojkvännen. Sen säger hon "ja vi måste väl spara pengar då för vi ryms väl inte hos er". I en väldigt syrlig ton.... Nej, helt rätt. Vi bor i en 2:a. Min släkt ska klämma in sig här och det är knappt så att de ryms. Jag blev lite ställd faktiskt.

De är inte de enda vi bjuder som inte bor i samma stad och alla kan ju inte bo hos oss...

• Gable

Så nu har jag fått gnälla av mig lite

Min pappa sa faktiskt en gång, när jag o exet skickade julkort med våra katter på, att det är nog de enda barnbarnen han kommer att få

• Hilde

he he vänta bara det kommer mera... Vi står för boendet för 38 gäster. Har tydligt skrivit att platserna går först till alla riktigt långväga gäster och vår närmsta familj.. Sedan är det först till kvarn som gäller. Gissa om en del tror att de hörde till de långväga gästerna ?

Nej nu ska jag lägga mig...

kram på er... Vi skrivs i morn eller nåt

Svar på tråden äntligen fredag...!