• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • janos

Grattis Maya och lycka till i helgen med syster. Jag ska oxå ha min (lilla)syster som tärna

*vinkar godnatt till alla brudarna*

• janos

J*kla katt!!! Måste han väcka mig kl 7.15 på min enda lediga dag denna vecka?? Jag bara undrar

• janos

Idag hoppas jag kunna göra klart mina teknyten och inhandla dekorationerna till borden. Sen skulle jag ju vilja börja med min "jag-älskar-dig" bok. Oj, vad dagarna går fort...

• mammacatta

nej, nu jäklar - stöckhölm, här ajj kömm!

å vassego brudar - alltid trevligt att göra nån glad!

• janos

*vinkar godnatt och önskar er alla en trevlig helg. själv ska jag jobba*

• Cybermamman

Men jag är här! Har bara varit ute i verkliga livet och grejat idag. Det hettar i kinderna.

• anne på grönkulla

Ja, det är lite läskigt, särskilt när alla verkar göra det idag - mycket mysko. Tur att man kan komma tillbaka hit iallafall efteråt - det känns tryggt!

• Maya K

God morgon brudar:
    Så var helgen avklarad.... nu känns det som om jag inte varit inne på BT i evigheter och har ingen koll över ngt... Som jag visste så kommer min syrra att vara tärna nästa år när jag står vid altaret...

Nu har vi disskuterat med min kompis om att gifa oss samma dag och att ha en gemensam "efterfest" för alla vänner. Vi sa att vi skulle ha en middag till släkten och sen en efterfest där vi skulle ha alla vänner på. Varför just detta är att min m2b vill att alla som han känner ska komma och det vill även min kompis m2b med.. Då känns det ju bättre att ha en vigsel på dagen och att alla som vill får komma till kyrkan och sen att man bara har en middag till de närmaste... hmm.. åhh vilken dålig förklaring.. näja.. vi tänkte iaf fundera över att hyra/abonnera en "krog/restaurang" och då fick alla som vill festa och fira oss komma dit.. :) Kanske ngt eller??

• Cybermamman

Nån dom kan skicka mig en fungerande dator... den hemma har sagt upp sig

Svar på tråden äntligen fredag...!