• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Hildan! Här är jag!!!

MC - visst är det snyggt med stubbiga ben. Jag önskar att Gilette kunde lansera en sån rakhyvel, så man kan ha 3 dagars stubb på varje dag på sina kritvita ben.

Känner mig sååå sexig då!! I synnerhet i kombon raggsockar. Sambon riktigt tjuter när han ser mig. Tror nog att det är av kärlekslusta. Helt säker är jag inte men jag hoppas

• mammacatta

min sängkamrat brukar klaga på att JAG sticks... som om han aldrig gör d...;)

KULIGT: idag har inbjudningarna delas ut m P-posten. nu är d bara att vänta på alla svar som ska drälla in...
    :D:D:D:D

• Hilde

mammmacatta japp det är kusligt. Mitt OSA går ut på måndag och det är bara ca 40 som svarat... tror att en del dock antar automatiskt att de ska komma och att vi ska förstå det änså ...döööööuuuööö va!!!!

Som om vi ska fatta eller...

Vissa saker är lite knepigt med en del sånt här faktiskt.

• mammacatta

jomen, jag tror att folk tror att man snyter en bröllopsfest ur näsan, samtidigt som man kliar sig på nåt ställe. iallfall så tror min bror fortfarande det, å han gifte sig för 2 år sen, med 150 gäster... :?

• Hilde

Ha ha... antar att hans fru var den som gjorde mesta planeringen då

Föresten mammacatta hur många gäster ska du ha ca. ?

• Hilde

Måste föresten säga att jag är så gruvligt nervös för min resa i helgen...

Har fått upprorisk mage o allt... har knappt orkat få nåt gjort idag... kommer behöva tvinga fram det sista på tåget, fattas genom gång av några hus på egendomen och sammanfattning o analys.

brrrr....o så tänker jag bara på att jag ska hålla tal

• Gable

MC! Ser framemot inbjudan. Hoppas den dimper ner imorgon så jag kan osa i den här tråden!

• Hilde

Vill också ha inbjudan... ?

Hejsan Gable !

• Hilde

Nu måste jag sluta... ska ju med tåget...

Återkommer nästa vecka...

Svar på tråden äntligen fredag...!