• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Jösses, har haft mycket att göra på jobbet så jag har inte haft tid att läsa igenom tråden på dagtid.

Jojo, här gäller det att hänga med. Du har vet märkt hetsen när ett jämt nummer närmar sig

• janos

Ikväll sitter jag och gör små teknyten, som vi ska ge gästerna. Det blir nog en del av dukningen tror jag

• Gable

AHA!! Då förstår jag! Hmmm... En riktigt fredagsfråga - går påsarna att använda som tepåsar eller ska man knyta upp påsen och använda det som löste?

• janos

Tanken är att man ska kunna doppa hela påsen i tevattnet på en gång

• Gable

Absolut inte! Jag är en stor anhängare att om man ska ge presenter till gästerna, så ska det vara en förbrukningsvara. Som går att stoppa i lilla handväskan.

Det gör ju din lilla tepåse!

Snokade bland dina andra bilder. Kan inte låta bli. En kompis till mig ska också gifta sig nästa år och letar en bukett som ska se ut som ett hjärta. Din var jättefin, är det ok om jag mailar den bilden till henne?

• janos

Visst är det okej att dela med dig bilden. Det var min syster/tärna som hittade den på nätet. Visst är den vacker och annorlunda!?! Floristen som ska göra den kommer att använda 24-25 rosor i buketten och även lite silvertrådar.

Ang presenter kan jag säga att kostnaden blev 2:-/gäst. Inte illa va??

Svar på tråden äntligen fredag...!