• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

om trutvalla: kommer ni ihåg tråden om vallaberoende...:D:D:D:D

• Cybermamman

japp, den minns vi

Dagens tips:
    Vill ni veta någonting så fråga en mamma !

• Maya K

Så.. nu har jag läst den och har lite att komma med.. Arbetet är förbaskat bra gjort men men ..

Kan inte fatta att klockan helt plötsligt är halv sju.. Nu ska jag diska och sen ska jag kolla igenom mitt eget arbete på samma sätt så att jag är förberedd..

• dala82

Skönt att arbetet kom fram till slut....Men du får väl hitta småsaker du kan klaga på då... Lycka till!!

• Hilde

Lugn Maya... inte för att det hjälper, men det där är ganska vanligt, at man inte får arbetet i tid menar jag. Brukar aldrig resultera i något underkännande

• Hilde

När jag skrev uppsats i historian, så hade jag laddat så himla mycket för opponeringen... döm om min förvåning när människan inte hade läst på.... Han hade å andra sidan fått mion uppsats i god tid före. Resulterade i hans fall i att han fick göra en opponering igen lite senare... men det gäller inte för den som inte haft en chans att läsa på... jag är helt säker på det.

Kan föresten säga att jag fullständigt dissekerade honom, när det var min tur att opponera på honom. Hans arbete var både för sent inlämnat och fruktansvärt dåligt...

• dala82

Har ni kikat in trolltråden?

• Hilde

Nej jag ska genast ta o trolla mig dit.... trollitrollitroll

• Hilde

Nu har jag varit dum nog att mata icketrollet

Svar på tråden äntligen fredag...!