• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Nähä... har Patrik pillat på presenttråden.... den som var så givande *himlar med ögonen* Då är det väl snart dax för vår svanesång också...Jag kommer att sörja Fredagstråden oerhört djupt .... Fast jag funderar allvarligt på att sidosiffrorna här nedanför kommer att äta upp vår inlägg, så vi till slut måste avsluta tråden ändå Alltså...Naurlig död....

• Hilde

Snääääälla Patrik , kan vi inte få leva ett tag till ?

• Hilde

nää brudar jag sitter här o skolkar... å så dyker ingen rolig människa upp....

Hade just en diskussion med en kompis om vad som är rimliga summor att betala för bröllopspresenten... Jag kände det lite svårt att ge goda råd, hon ska ju antagligen köpa present åt mig också så småningom. Iallafall så skulle det resultera i 416 kr / givare alltså de flesta var par så det var 416 kr/par då... Singlarna hade nog inte klagat, men flera av paren tyckte att det var för mycket pengar... När man läser inlägg om det där på BT så verkar det som om folk inte brukar ge så mycket... Jag tycker det hela med presenter är ett lite märkligt fenomen, vad gäller folks förhållande till dem... När det dyker upp diskussioner om det så slutar de bara i intet och ingen har fått något vettigt svar av det hela ändå....

Kanske ska starta en sån ?

Iallafall min väninnas kompisgäng har inte kunnat komma överens och nu står de där utan inhandlad present istället.

• Hilde

Brudar brudar... Var e ni *hoar ut i sajberspejset* Hallååå ?

Jag e ensam här O sällskapssjuk, o så vill jag ju sä gärna slippa jobba

Aha... jag talar till mig själv.... Ja du Hilde nu är det dax att skriva klart det där avsnittet om Laga Skifte 1912.

Ja men Hilde, var det inte lite sent för att vara Laga skifte?

Jo Hilde kanske det...Hmmm...slutsats, slutsats... Ekonomibyggnaderna revs...

Hilde kan det vara för att de inte behövdes längre?

Åh... Hilde... Du e sååå smart !!!!

• Gable

Jaaaaaaa Hilde, du är BÄÄÄÄST

• Gable

Förresten, jag vill också gå på MC's bröllop! Skriv upp mig på listan

• anne på grönkulla

Jag vill oxå gå! Fastän jag bjudit in mig själv till tråden - jag ger mig visst inte... !!!!

Hej tjejer, förresten! Jösses vad ni skriver när man inte har nättillgång en dag!

• Gable

Försöker läsa ikapp *puuuuuuuh*

Svar på tråden äntligen fredag...!