• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • dala82

3500!!!! JIPPY!!!!! :) *stolt*

• Maya K

DETTA ÄR INTE SANT.... jag ska opponer på ett x-jobb på torsdag och har inte fått arbete ännu heller.. jag fattar inte att det alltid ska drabba mig!!!

• Cybermamman

Maya vad menar du? Att du drabbas av en opponering? Ja så kanske man kan se på saken. Jag blev tvungen att totalsåga den jag opponerade mot för att klara mitt eget skinn annars hade jag fått underkänt, det var sannerligen inte kul. Jag tror inte han fått ut sin examen än.... trist

• Maya K

mammacatta:
    Ja jag tyckte att det var skumt när läkaren sa till mig att det inte börjar verka direkt..Samma läkare missbedömde mitt ben en gång när jag hade fått fästingbett och hade världens utslag. Det visade sig sedan att jag hade haft borelia i 6 månader

• dala82

Maya K
    Menar du att du inte fått arbetet du ska opponera på ännu?

• Maya K

cybermamman:
    Ja jag måste ju läsa ett arbete som ska skickas till mig egentligen 4 dagar innan slutseminariet. Men jag har inte fått ngt.. Iof. så är det ju då inte mitt fel om jag ej fått arbetet men kul är det ju inte... Hmm.. ska nog ta och läsa igenom mitt arbete och hitta brister så att jag kan försvara mig och mitt abrete.

• Maya K

dala82:
    exakt.. jag har inte fått den och ska opponera på torsdag!

• Cybermamman

Hilde, jag trodde du menade att du var arbetslös men det var väl ungefär lika okul som att inte fått exjobbet i tid. Fanns det inget bäst före datum? Men då kan du väl inte förväntas hinna gå igenom det så noggrannt heller? Det var likadant för mig.... blir man sur eller blir man sur. Lite nervigt är det ju ändå. Håller tummarna för dig, du fixar det där

• Maya K

cybermamman:
    Nej ag förstår inte vad min handledare håller på med. För det första så ska man ju få veta vilka det är som ingår i seminariegruppen. Vet ingenting om det. För det andra så ska man ju ha ett "bäst före datum" så att opponenten ska hinna läsa allt ordentligt men det fanns det tydligen inte.. Sen så skrev min lärare på mail att arbetet som jag ska opponera på ska läggas ut på hemsidan men vilket strunt snack. Det finns inget arbtet där.. Jag tror att min handledare inte vet hur det ska gå till egentligen!!

Aja.. inte mitt fel om jag inte kan opponera!!!

Svar på tråden äntligen fredag...!