• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • dala82

Maya K
    *viftar tillbaka* Jo det går väldigt bra. Jag sitter just nu och tänker på vad jag ska skriva, det är därför jag är här. Hjärnan måste få hamna i en atmisfär där den trivs...

• Maya K

kan ett inlägg hamna i filtret pga. ordspråket man använder... det var inget farligt men undrar bara...

• Cybermamman

Vi kommer även att närvara vid samtliga examensredovisningar hädanefter. Och hinner vi så kommer vi även att vara med på festen!! Eller tvärtom. Man kan prioritera festen.

• Maya K

Vill ha MAAAAAAAT.. är ju döhungrig....... Are you hungrig????

• dala82

Hilde
    Mycket bra! Men jag skulle helst vilja vara med i det riktiga programmet och inte i FETprogrammet. Hum, *känner mig stött*

• Hilde

Det står ju inte Fet... utan fets... så de så.... kan ju inte hjälpa att hjärna o fingrar inte samarbetar jämt....

• Maya K

Vm i felstavning på denna tråd ibland

• dala82

Jaha så tycker att vi är riktiga fetson.

Bara skojar, mina fingrar är experter på att på hysteriska fnatt....

• dala82

Ja du ser...på att på hysteriska fnatt.

look who´s talking...

• mammacatta

"Ja, tack jag kommer jättegärna på Hildes bröllop!"

* Cybermamman

* Dala82

* mammacatta

självklart ställer vi upp! fast jag köper ingen present, förväntar mig fri bar, fri övernattning å att du betalar hår, smink å klänning. å naturligvis ska du betala resan ner.
    :D:D:D:D

M: delaru med dig av lasagnen? *mums*

å jag kommer självklart på redovisningen, har suttit klarvaken på måånga såna. DET tricket kan jag.:D:D:D

allvarligt: finns d nåt tråkigare än disputationer å liknande? i ett ämne man inte läst, typ biokemi. har varit på två, båda i biokemi. *zzzz* skrev ett tal på ena, somnade på andra (var iofs 15 då).

men festen är KUUUUUL!:D:D:D

Svar på tråden äntligen fredag...!