• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jag ska bli bebyggelseantikvarie Väldigt många bokstäver där ....

• Maya K

Hilde:
    vad då sol... ????? här är det moln!!! hehehe.. och jag är jätte stolt över det då jag får plugga till tentan utan att känna att jag måste ut

Vad duktig du är dala!!!!!! ska snart börja plugga igen då jag haft paus i 15 minuter!!!

• mammacatta

H: du får välan låssas att du är här - ser inte ens grannen för alla djla dimma...

skojjigt värre: jag lyssnar nu på "vår" låt som ska vara brudvalsen åxå... "krama dig, å jag ber dig å krama mig..."

dala: vad vare mattelexi hette? afaslexi...? näe.. äh, jag har d på tungan...

• mammacatta

varför är yrken med många poäng så långa? det är titeln på min nya bok. den ska handla om varför akademinekr tycker om långa ord.:D

• Maya K

nepp... nu ska jag plugga igen.. måste ju hinna gå på en promenad idag med..... see ya

• dala82

mammacatta
    Vadå, ungefär dyslexi fast i matte, är det det du menar? (Hm, bra förklaring..:))

Dyskalkyli, är det det du menar?

Här är det också bara moln, är inte ett dugg att gå ut. Men det ser ut att spricka upp så jag får skriva på som bara sjutton nu om jag vill få ngt gjort...

• mammacatta

förskollärare - 120p
    elektroingenjör med inriktning telekommunikation - (20p+)120p
    grundskollärare med specialpedagoginriktning - 160p?

men sen är de nästan anala med sina förkortningar. en riktig pettimeter fick sin kurs förkortad till KomTaSk - kommunikation i tal och skrift. hans kurs bytte förkortning sen... *nähä*:D

e-ing å fröken blidde kvar av mina...:D

• dala82

Hilde
    Och vad innebär det långa ordet? Vad kommer du att göra om dagarna? :)

• mammacatta

JAAAA, dysikali vare! *taaack*

• dala82

I uppsala måste man gå 140 poäng för att bli förskollärare. Vi har en kurs som bara vi läser, i Uppsala ska de ju vara så himla speciella...

Svar på tråden äntligen fredag...!