• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

hilde ska väl gå runt å antikvitera bebbyggelse misstänker jag..:D

• dala82

mammacatta
    nu fattade jag, är lite seg idag KomTaSk

• mammacatta

hmm, ja läste bara 100p, var sista årskursen som gjorde d... fast jag läste mera, som filosofi å outdoor education. ingen examne där, bara pengar i fattig-fickan...

• Hilde

mammacatta du har så rätt. O det är precis det jag ska göra i Jämtland nu också

• mammacatta

ja, å inte blev d bättre av att läraren var d prydaste som gick i ett par skor...:D gissa om nån NÅGONSIN sa hela namnet...:D

• mammacatta

jo, där prexis som i hälsingland finns d rätt gamla å bra kåkar. bönder som hade pengar byggde ju bra. d systemet fanns inte överrallt om jag inte missminner mig... här å i skåne typ.

• mammacatta

hejja storbondesamhället!

(hjälper hilde lite)

• mammacatta

nämen, tog jag 3400? kuuul:D

• dala82

nääää, det hade ju jag satsat i smyg på att göra. Väntade in tillfället, men äsch jag glömde bort det eller så var jag för seg....;)

• Hilde

Tack så mycket mammacatta... du var så snääälll

Nu har jag föresten blivit helt hooked på den där tråden om att betala för bröllopet mmm... folk har så väldigt fast åsiker om andra så fort de tror att man inte tycker samma som dem.

Svar på tråden äntligen fredag...!