• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Feta mostrar tråden... en sån måste vi starta .... Undrar hur många som skulle fullständigt krevera på en sån. Man kanske borde klaga lite på mostrar som är feta o äter för mycket... så man kanske behöver dimensionera upp kuvertavgifterna lite, så man inte blir ruinerad...

• mammacatta

d är lite kul att läsa sånna trådar, men miiinst lika kul att läsa era förklaringar här sen:D:D:D

nej nu: MAAAAAT å pussar av somborombon!

• Hilde

JAha dala82 ... då tror jag att jag vet vem du menar *blinkar med mitt vänstra visa öga*

• dala82

Hilde
    jag är på!

Eller så kan den handla om:
    "Min moster är så fet, så jag vill inte han henne på bröllopet. Är rädd för att hon ska sabba alla kort med sin närvaro eller att hon tar upp för stor plats i kyrkan."

• dala82

*sitter och skrattar högt över vår fyndighet härinne!*

• Ab fab

de senaste dagarna har jag läst den här tråden med stor glädje. jag hoppas inte det gör något att jag tjuvkikat.

jag har faktiskt fet moster. hon är både otrevlig och snål....

• dala82

lykke
    Jag är själv en utböling i denna tråd. La mig i utan att fråga!

• Hilde

alla utbölingar som lägger sig i utan att fråga är välkomna.... Då hållar man sig ju verkligen till TS ämne... måste ju hålla på etiketten också, så folk inte avviker från ämnet

• Ab fab

det låter bra. då stannar jag kvar. trots min feta moster

Svar på tråden äntligen fredag...!