• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

mc, så sant som det är sagt... åt båda hållen i det här fallet. Både de och vi blev positivt överraskade. Precis vad som behövdes.

• dala82

Nä, nu måste jag ta en paus igen...Jag är alldeles utbränd för att jag har pluggat så mkt idag...

• Maya K

Så.. nu har jag läst ut boken och nu behövs det bara lite påminnelser varje dag framtill tentan

• dala82

Maya
    Vad skönt att du är färdig! Jag behöver egentligen inte bli färdig idag, men det skulle vara så skööönt! Vi får väl se hur det går. Ska ner på stan och vaccinera mig om ett par timmar. Och när jag lämnar mitt pluggande så är det så svårt att komma tillbaks igen...:(

• mammacatta

förresten maya: vilken knäpp läkare var d som sa att d tar tid innan sprutan verkar? d går på en grisblink, du blir bra omedelbums!

dala: ä d det du ska göra? pollenvaccinera?

• Cybermamman

mammacatta funkar det så snabbt med sprutorna ? ... men man måste väl veta exaxt vad man blir snuvig av ... inte så där 49586 odefinierbara saker...

• mammacatta

nej, d är en spruta som ger motstånd mot pollen, Ps moster tar samma två ggr, nu å sen om en månad. den hjälper mot björk, gräs, vide, gråbo, ja alla som ger besvär för henne.
    P tar den bara nu, han tål gräs å gråbo, men inte träden...

• mammacatta

P blir bra omedelbums... jättebra grejjer!

• Cybermamman

mc, Måste kolla det där. Kan bli ett lyft för resten av familjen

• mammacatta

jo, men de flesta läkare har restriktioner på sprutan - man ska ha provat medducinen först. men den är som att pinka i havet för P... han blir bara en argare P fast lika snuvig...:(

Svar på tråden äntligen fredag...!