• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

jag skulle få nån som opponerade på mig åxå, men eftersom sverige spelade fotboll så blidde det inte så.
    sen var den jag opponerade mot inte heller där, så jag fick aldrig tala om vilket undermåligt arbete h*n hade lämnat in.
    sånt händer. trist, men sant.

• Maya K

men vad händer om inte man får opponera på ngn.. man kan ju knappast bli godkänd.. jag vill ju så gärna men då vill jag ha arbetet NU!

• Maya K

Hahaha... det är ganska uppenbart vid det här laget att jag är en kontrollfreak. hatar och leva i ovisshet som jag sagt förut

• Cybermamman

Då får du nog en ny tilldelad eller framflyttad om du får den alltför sent. Om jag inte är helt ute och cyklar så måste man ha avklarat den biten oxå men jag kan ha fel.

mc, hjälp mig!

• mammacatta

ge dig på sånt du KAN kontrollera istället - ditt förberedande, inläsning av ditt ämne å lite snygga bilder å sånt. ger liiiite mer lugn å ro.

sen har d börjat en tråd om trutvalla...

• Maya K

Jippiieeee.. nu ha arbeterna kommit.. Nu ska jag börja såga arbete så att jag får bra betyg.. plus att jag måste läsa ett till arbete :) Hörs senare!!!!

• Cybermamman

bra rutet mc, Maya gör det du kan!!

Det fanns en gång en grupp som hette Vaselina bilopphöggers... apropå trutvalla...

• mammacatta

jo, helt korrekt cm. i redovisning ingår ALLTID opponering. å begär ett uppskov om du inte får den i tid - det är inte svårt å brukar som regel vara lite enklare redovisat eftersom läraren då har lite brådis hem ;)

Svar på tråden äntligen fredag...!