• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • janos

Förlåt Dala82, insåg just att det var Hilde du berömde.....sorry!!

• dala82

Men du är också duktig som ska åka iväg och jobba en sådan fin dag som denna! :) :)

• janos

hehehe, man tackar....*och vinkar till alla brudarna*

• Hilde

Nu e jag tillbaks... har inte pluggat på en stund, bara läst GP

Nu ska jag se på nyheterna... måste hålla sig ajour med omvärlden också...

• Hilde

Är det bara jag som är igång???

• dala82

Här är jag, skriver och är inne på BT samtidigt. Kanske inte är en så lyckad kombination?

• Hilde

nepp inte lyckat Kommer från en som gör det samma... Hilde

• dala82

Det känns så skönt, jag börjar bli fääääärdig. = inget kvar på hela terminen!!! Skriver på lite nu så jag bli färdig innan jag måste åka till skolan idag....:) *lämnar dig ensam, vinkar hejdåååå*

• mammacatta

hej hej!
    *mamman i lådan*

igår började det stora utdelandet av inbjudningarna... runt 90% bor aaaaldeles i närheten av varandra å mig, så dit åker vi en sväng i bilen. KUUUUUUUUL:D:D:D:D:D

sen ska jag sätta sprätt på sådär 2000 idag, å sådär 3000 till på lördag å måndag. *suck* sen är man fattig igen, intet nytt under solen;)

barnstol å tyg ä d. mat å sånt onödigt tillkommer...:D

nej, nu luktar det som en insats måste göras på blöjfronten...:(

• mammacatta

nu har PATRIK stängt av presenttråden... inte en dag för sen får jag tillägga...:D:D:D

sen har jag blivit kräkt på i roks-tråden:D:D:D lite skojjigt:D med alla inlägg, trist :( när d blir så barnsligt.

Svar på tråden äntligen fredag...!