• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • dala82

Maya
    Nej, precis! Det är ju inte ditt fel om du inte har fått arbetet. Jobbigt om man ska behöva hålla koll på att både på sitt eget arbete och någon annans kommer in i rätt itd. Det tar man väl som ngt självklart. Jobbigt!

• Cybermamman

Maya, du får ta till det stora artilleriet helt enkelt. Hälsa bara att FM kommer på besök för att ordna upp en del saker

• Maya K

Cybermamman:
    hahah.. ja.. jag ska hälsa. Det lustiga är att min handledare inte sagt ngt mer om hur redivsiningen skall gå till osv.. Om det nu blir så att jag får det andra x-jobbet imorgon. tycker ni att jag kan säga att jag inte hunnit läsa igenom det då jag fick arbetet så sent? Känns sjukt det här...

• Hilde

hmm tjejer... måste ni skriva så mycket adekvata inlägg

• Hilde

JAg tycker att det verkar som om du har ryggen fri med detta Maya...

• Maya K

Hilde:
    med det menar du??? (jag är lite upprörd nu över allt detta med min dumma handledare så jag uppfattar ingenting rätt :) )

• dala82

Maya
    Det är inte ditt fel om det skulle bli ngt strul. Om handledaren har sagt att det ska läggas ut på hemsidan och det inte gjorts, så kan du väl inte göra så mkt mer?? Försök att inte tänka på det.

• dala82

Mem det är väl säkert lättare sagt än gjort! :)

• Cybermamman

Maya, absolut ska du kräva att de tar hänsyn till tidsbristen som du själv inte förorsakat. Det är inte rimligt att du skall kunna sätta dig in i arbetet på samma sätt som om du fått det i tid. För att få din examen godkänd måste du ju även ha godkänt på at Visa nu att du är en riktig FM:are.

• Maya K

dala82:
    Ja det är kanske bäst för min del!!! Ska bara koncentrera mig på mitt arbete så att jag kan försvara den :) Mailade till min handledare och frågade om det är den rätta hemsidan som jag uppfattat att arbeterna ska läggas ut i. Vi får ju se om jag får ett svar.. får jag inte det så är det inte mitt fel!

Svar på tråden äntligen fredag...!