• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

För sjuttsiken jag tror Maya behöver ha lite professionell FM-terapi.

• dala82

Hilde
    Nej usch vad tråkigt! Ja, men då vet du ju vart du har dem då. Jobbigt när man går och tror att folk ska bli överlyckliga att få gå på bröllop, men att de egentligen bara försöker hitta den perfekta ursäkten. Det är säkert som din pappa sa. Det skulle inte förvåna mig. Så typiskt!

Förstår att det känns tråkigt. Men du får väl tänka som så att du nu har de som verkligen vill vara med er på denna dag!

• Maya K

Nej... har inte tid tyvärr...Sen så känns det lite som att jag aldrig pluggat på det viset.. Jag menar jag har alltid pendlat hem till sthlm och har ingen gemenskap med ngn.. Låter som tråkigt men jag har valt det själv och det är inte alls tråkigt. Jag har kompisar här i sthlm som även de tar en examen nu och då kommer jag att festa med dem istället... Känns nästan som att jag och mina kompisar här i sthlm pluggat tillsammans... Så en examenfest blir det men inte i Dalarna

• mammacatta

jo, varierande förklaringar tenderar att vara ljug...

å om de inte kan glädjas med dig, då har de inget där att göra!

å du HAR kommit upp dig! du har hem, man och ett yrke. det är d inte alla som har...:D sen har du ju oss, å DET är en glädje få förunnade...:D:D

OJ va ja fick på nöten nu. av nån som inte läst exakt vad jag skrivit, men d förstod jag, d är lite så här. (i män är djur-tråden)

• Hilde

Ja dala82 du har rätt... de som kommer, det är de människorna som räknas. Vi bjöd från början 86 personer, men jag tror att en del inte kommer att kunna komma. T.ex. så har jag skickat inbjudningar till kusiner i Hollans som jag inte har någon kontakt med i vanliga fall... jag blir jätteförvånad om de kommer. Sedan så för vajer avbokning, så försvnner oftast två personer från listan eftersom de flesta vi känner är sambos.

• Maya K

Nej.. detta håller inte... måste fortsätta plugga så att jag får boken klarläst ngn gång..

• dala82

mammacatta
    ja, jag såg det! :)

• mammacatta

maya! gå och läs!
    lyssna på mamma nu!

:D:D:D

• Cybermamman

När vi bjöd var det de vi minst hade anat som blev mest glada och ringde direkt och tyckte det skulle bli jättekul att komma. Världen är konstig ibland.

• mammacatta

CM: kanske för att en glad övveraskning blir man glad av! om man har förväntningar så blir man oftare besviken, å tar ut det på nån som inte förtjänar det...

Svar på tråden äntligen fredag...!