• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

hahah-- klänningen låter ju jätte bra..

• Maya K

Nej nu har jag suttit här ett bra tag och ska lägga av så att min m2b är på bra humör senare ;) Hörs imorgon brudar.

Världens bästa brudar dessutom ;)

• Cybermamman

*en mamma kikar in* Hejsan, jag har varit ute IRL och sjungit lite käcka låtar. Ser att ni passerat 3333, grattis den som tog den åtråvärda siffran . Ni verkar roa er bra själva så nu går jag och tar hand om min man. Natti natti, ses imorrn *mamman hasar iväg och borstar tänderna*.

• Hilde

nää.... Här sitter Hilde o skriver.... å så finns ingen kvar *putar med den stora underläppen*

Nu ser jag iofs i kors snart, så jag ska lägga av nu.

• janos

*vinkar godnatt och visar stolt upp 3333, som jag har vid min sida*

• Hilde

kjompisarjj

Nu går jag o nattar mig också...

• Hilde

Jaha... då sitter jag här igen... BLÄH... Skulle lämnat in ikväll, men det ser inte ut att bli så.... Jag är så förbaskat studietrött...!!!!!!

Och nu till mitt glada morgonhumör *ler brett så hela tandraden syns* Solen lyser och himlen är blå...

• dala82

Hilde
    Usch, jag sitter också och skriver...Jag är så fruktansvärt skoltrött!! Men det är tur att det är grått och regn ute idag annars hade jag inte fått ett dugg gjort. Satt från halv 9 till halv 6 igår också, med några stopp på BT förstås. ;)

Vad ska man göra för att inte gå in här??

Svar på tråden äntligen fredag...!