• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jag vet inte vad man ska göra för att undvika BT .... Har själv häckat här nu strax över 10 minuter...

• Hilde

Jag kom på att läsa BT på morgonen, är ju samma sak som att läsa morgonnyheterna, fast här sitter man instället och väntar på att nyhetsflödet ska starta

• dala82

Jag har varit här en timme. Men har faktiskt hunnit skriva en halv sida och fått rörmokaren hit som fixat toan, har läckt hela helgen. Starkt jobbat va?

• Hilde

Japp nu ska jag ta en kopp kaffe till och läsa morgonrubrikerna...

Jag har föresten haft sotaren här också... så lite har jag aktiverat mig med annat.

• dala82

Hilde
    Vad duktig du har varit, verkligen...Nej, nu ska jag försöka komma igång lite. Men vem vet, hittar jag en rubrik jag bara måste lägga mig i så...:)

• Maya K

God Morgon Brudar:
    Åhh vilken härlig dag... NOT.... Jag vaknade av det eviga snörvlandet.. nästa år ska jag banne mig ta spruta mot pollen så att jag slipper detta.

Vad ska man göra idag då?? Hmm... jag vaknade för en halvtimme sen så jag är lite trött fortfarande.. Är imponerad över er Hilde och Dala att ni sitter så tidigt på morgonen och skriver. Jag brukar börja plugga vid tio tiden själv.

Jag drömmde om bröllopsklänningr Konstigt va!!

• dala82

Maya K
    Ja jag är så duuuktig! Har knappt fått ner en halv sida.:( Sitter just nu och panikletar lite citat i olika böcker. Skriver om matematiksvårigheter, igår var det läs- och skrivsvårigheter. Läser en specialpedagogikskurs, men har bara två examinationer kvar nu...Jippie!! Vad skriver ni om?

• Maya K

Jag skriver x-jobb ensam eller ja.. den är ju klar (ska redovisa den på torsdag)och handlar om Ledarskap inom H&M. blir ju civilekonom med inriktning marknadsföring och organisation.

Min syster blev klar för 2 år sen tror jag att det är och hon är specialpedagog av ngt slag. Det verkar jätte intressant..

• Maya K

oj oj .. klockan börjar närma sig halv tio... jag måste hoppa in i duschen för att kunna börja plugga kl. 10 annars blir det inget av det hela.. men jag tittar in alltid då och då när jag tar pluggpauser :)

dala82:
    Ta nu och stäng av BT och börja skriv. vi ses här inne igen kl. 11 så kan vi ta en paus tillsammans... (försöker få dig lite motriverad ;) )

Svar på tråden äntligen fredag...!