• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Hilde:
    hmmm.. och du fick veta det HUR??

• Maya K

Hilde:
    googlade på den klänningen jag vill ha och hittade en butik i danmark som har klänningen. Dessutom så kommer de att ha rea snart så vi får se.. Skickade iväg ett mail till dem nyss
    De kommer att ha stängt imorgon då de är på inköpsresa för brudklänningar modell 2006 :)

• mammacatta

hej hej...
    verkar lite som att jag skaffat mig ett liv, eller hur;)? :D:D:D jag hinner inte med i svängarna, detta är ju sanslöst. 3000+. *skakar på huvudet*

är sååååå produktiv så ni aaaanar inte;) såg förresten att Hildur hippiedottir skulle till 063. kul för dig. veeerkligen. *not* fast d vimlar av snutar där nu, säkert å bra. d finns exakt 2 saker att titta på i ösund. alla militärer å storsjöodjuret - båda avnjutes med en hel del under västen;) å nu finns inte ens millisarna kvar.:(

nu ÄNTLIGEN har jag tryckt upp inbjudningarna. *pust*
    ville bara tala om varför jag sprungit runt hysteriskt gapande i telefon å inte suttit här å häcklat andras seriösa inlägg...
    sen var d nån som skrev att vi skriver seriösa inlägg - d är ju FEL FELFELFELLLEFLFELFEEEeeeel ju... Oseriöst ska d ju va ju:D:D:D:D *hytter m fingret*
    :D

å grattis alla som knipit massa jämna nummer - d är ju min taktik att låta nån annan komma till skott ibland, så vi inte måste lyssna på rocky jämt å samt.
    :D

• mammacatta

hildur: VA? finns d så märkliga flickor?

• Maya K

mammacatta:
    vad duktig du är :) sitter själv och jagar efter min klänning men det verkar inte gå så bra.. :( eller ja.. det går kanske bra :)

• Gable

Va????? Vad är det som händer????

Janos snor 3333 (jaja, grattis då)

C3 är inte ett troll

MC har inte haft sitt övervakande öga här???

Hilde ska till 063??????

Världen är upp o ner. Sanna mina ord!!!

Det enda som är som det ska, det är Maya och hennes klänningsjakt. Tack tjejen, du är klippan i stormens öga.

• mammacatta

ja, mayas klänning lär ju bytas ut sista veckan...:D:D:D

• Maya K

hahaha.... ja det vore ju ngt.. att jag kommer på att jag inte vill ha klänningen jag fixat.. hehehe.. kan se mig själv rusa runt med högklackat och det blonda håret och stressad som bara den bara för att klänningen är fel.... heheheh mailade en sömmerska och frågade vad hon ville ha för att sy en klänning

• Hilde

Maya vänta bara tills du också drabbas av köphysteri När man väl handlat klänningen så börjar, det är ju först då som man verkligen lärt sig köpa brudklänning... alltså en låång startsträcka av inlärning och sen....inget....inget... man har redan handlat

Svar på tråden äntligen fredag...!