• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jag har just försökt boka in mig på en resa till Östersund i helgen. Det var inte lätt

Jag fick iallafall tag på ett rum, dock rökrum på ett hotell. Tyvärr så blev det lite dyrare än jag tänkt, för jag ville ha vandrarhem egentligen.

Sedan så var det svindyrt att flyga, så jag får åka tåg... alltså en massa dötid på olika stationer... För att inte tala om det faktum att jag kommer fram på tidig morgon och inte har nåt att göra förränn kl: 13:30 På söndag slutar jag Kl. 15:00 och ska fördriva tiden till efter kl. 21:00 Bläh... varför ska det vara så dyrt att flyga då?????? Sedan så är fdet föresten så himla svårt att klara att bena ut vilken resa som är vad och vad man ska välja, för det är en förbaskad djungel. Speciellt SJ har ett mindre bra, jag säger med betoning MINDRE BRA biljettsystem ....

• Cybermamman

Hilde, Östersund är en fin shoppingstad, var inte ledsen för att du kan vingla runt där en hel lördag. Med lite tur är det dessutom myggfritt. Vad har resan för huvudsyfte?

• Maya K

Hilde:
    Håller med dig om att sj har MINDRE BRA biljettsystem. Visserligen så får jag flyga billigt då jag är under 26 men håller med om att det är dyrt..

• Hilde

Huvudsyftet med resan e att jag ska vara med på ett årsmöte, å sedan så ska jag åka på en liten rundresa i Jämtland och Härjedalen. En sorts semester alltså, fast nyttig... ska baaara titta på gamla hus O gamla kyrkor.... o gamla kyrkbyar.... Jag ska komma dit tidigt på Fredag, så det är vardag den dagen jag hänger på stan, sedan så åker jag på en söndag, så jag antar att det inte finns så mycket öppet då.

• Maya K

Oj.. vad spännande det låter... Men jag är säker på att det kommer att bli jätte roligt,,

• Hilde

Jepp ... helt säker på att det blir J-Ä-T-T-E-R-O-L-I-G-T

• Cybermamman

Hilde, gör så här, shoppa jättemycket på fredag så mycket så du inte kommer ihåg vad och sen på söndag då sätter du dig på ett fik och kollar i alla påsar. Det kommer att bli som lilla julafton.

• Maya K

Åhh. jag vill också shoppa men det demma csn bidraget på 3000kr som jag får kommer inte ens räcka till mina räkningar.
    Det är tur att min m2b får dubbellön då han bytt jobb precis..

• Maya K

oj.. dumma csn skulle det ju stå

• Hilde

cybermamsen har du några bra shoppingtips i Östersund då??

Svar på tråden äntligen fredag...!