• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Vet inte, har läst om det i nån tidning. Man limmar tydligen fast tyget mot kroppen.

Känns lite som silvertejpsvarning över det hela, det måste ju göra ont att slita bort tyg som har limmats på kroppen.

• Gable

Hur sexig kommer man att vara på bröllopsnatten med tygbitar kvar på brösten?!

Fast det kanske är bättre än silvertejp??

• Hilde

Jag har också läst om det där. Tidigt 1800-tal så förfasade sig den äldre generationen över ungdomarnas tilltag att gå i våta klänningar som var i så tunt tyg att de när de låg tätt mot kroppen nästan blev genomskinliga....Alltså parisiska föräldragenerationen förfasade sig Tänk att vissa saker aldrig ändrar sig... intet nytt under solen

Därmed inte sagt att jag själv är helt flärdfri och har fåniga lurifixer för mig...

• Gable

Hörni, jag börjar förresten att bete mig som en rödbeta vdg bröllopsplanering!

Jag hittade en jättefin låt som jag tyckte att vi kunde dansa brudvals till.

Sambon skrattade så han kiknade.

Den är ingen vals, fick han till slut fram.

Vadådå? Jag kan INTE dansa vals, hur ska jag då veta att Boyzone's "no matter what" inte går i valstakt??????

Han har nu bestämt sig för att vi ska båda gå på danskurs. I god tid innan bröllopet. Jaja... så det kan gå...

• Gable

Hilde, du vår källa för outsinnlig kunskap!

Tänk vad jag lär mig saker av dig!!! Ska sluta berätta om dig för sambon, han är nog snart beredd att byta ut mig

• Gable

3 juni... 2006.

Jag gillar att planera

Allt är i princip klart och bestämt, det är bara att sitta och vänta. Och vänta. Och väääääänta...

• anne på grönkulla

är det inte föräldragenerationers jobb och existensberättigande att förfasa sig över ungdomars tilltag? Väntar spänt på att vi ska sitta på ålderdomshem och kommentera våra yngre bröllopsplanerande släktingar!

• Gable

Anne - jag förfasar mig redan över dagens ungdom. Vill inte ens tänka på hur jag kommer att bete mig på ett ålderdomshem

Svar på tråden äntligen fredag...!