• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jag köpte en klänning med korsettsnörning, jag fick när jag köpte den inte bli större, men jag kan däremot gå ner några kilon... Den var iofs snygg när jag var större... fast den blir bara snyggare och snyggare om jag blir mindre också... tyvärr blir ju å andra sidan bysten lite mindre efter ett tag, så jag får väl stanna viktminskningen när jag märker att den börjar ta av mina behag... Eller fylla på med fusk.... eller tejpa med silvertejp... Silvertejp e såååå romantiskt för brudgummen att upptäcka på bröllopsnatten.

Bruden: Åååå älskling kan du hjälpa mig med en grej? Kan du ta och varsamt tvätta av silvertejpen först... här... jag har lite aceton i handväskan....

Jag skrattar alltid så jag viker mig när brudar härinne på BT diskuterar tejp Det kanske funkar, men särskilt romantiskt... Nähppp!!!

• Hilde

åhh har du VV på datorn... jag har alltid räknat själv... analogt jag vet, men det funkar lika bra Jag gick ner över 20 kg för några år sedan, så jag vet ju att det går... tyvärr så måste man vara ihärdig efteråt också... det var där det brast Fast jag gick aldrig upp hela minskningen... bara en sisådär 9-10 kg

• Hilde

Nu gick det visst lite inflation i mina gubbar... Jag kan variera lite med en sån här

• janos

Jag gick ner 13 kilo för 2 år sen och har gått upp 4-5 kilo, så jag håller med dig, jag VET att det går om man bestämmer sig. Ska försöka att gå ut och gå mer om kvällarna....istället för att sitta här i timmar

*dricker ett glas vatten till och tar på mig promenadskorna*

• anne på grönkulla

Ååå, tror ni man går ner om man pratar mycket om det på BT? Får jag vara med också isåfall? Skulle så gärna vilja, men tycks aldrig lyckas *hmm, tror jag tycker för mycket om mat och för lite om motion, kanske...*

• janos

Nog får du vara med och kämpa...
    Om du skriver riktigt fort på tangentbordet kanske det kallas för motion

• janos

Hmmmm, om jag är riktigt flitig och skriver så kniper ju faktiskt jag 3200

• janos

Då ska vi se.....då var det bara två inlägg kvar då

Svar på tråden äntligen fredag...!