• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • AlmoustMrs

å de var det värsta!!! nog har det skrivits en del här sedan jag var hit sist!! Go Girls!! :)

• Hilde

AlmoustMrs Tacka, tackar * bugar djupt med näsan i golvet* välkommen in i värmen hos fredagisarna du med

Vi har det väldigt mysigt... flera av oss börjar tro att det inte finns nåt liv utanför BT

• AlmoustMrs

hihi, nä man dras djupare o djupare ner i datahavet... :)

• janos

Åh, vad det är svårt att komma igång idag...*suckar*

• anne på grönkulla

Hejsan, jo jag tyckte oxå Ryssland var oväntat bra. Kappland vet jag nog inte så mycket om, men andra tycks desto mer kunniga. Min syrra är livrädd för spindlar men oxå stor djurvän, så hon blir nog glad att veta att de dör direkt i dammsugarn (gud vad BT e bra, kan man annotera hela sitt liv hit? )

• janos

Idag har jag börjat mitt nya liv.....hehehe. Får väl se hur det går. Skulle vilja gå ner 4-5 kg innan 9:e juli. Har varit duktig heeeela dagen

• Hilde

Janos jag har stoora planer på att gå ner i vikt... nästa vecka

• janos

Hehehhe, det är väl så det heter. Imooooorgon ska jag.....

• Hilde

nja... jag ska faktiskt börja på Viktväktarna efter jag avslutat min uppsats. Jag höll på med dem hemma förrut och lyckades tappa ca. 5 kg, men sedan när man sitter mitt i värsta studierna, då orkar man inte planera o göra iordning mat i förväg på samma sätt, och då trillar man dit hela tiden. Bättre då välja en tid när man har lugn och ro för att koncentrera sig på den oerhört viktiga viktminskningen

• janos

Har oxå kört programmet hemma tidigare. Förra måndagen kände jag mig taggad att börja om igen och när jag stoppa i skivan i datorn, så vägra den starta.....*j*vla datorer*

Nu får jag försöka räkna för hand om se hur det går

Svar på tråden äntligen fredag...!