• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

äsch... *rodnar blygsamt* nu ska du inte smickra mig för mycket... min oändliga vishet kan ju bli för styv i korken o försvinna helt

• Hilde

*gråter i tysthet stora tycka synd om mig tårar*

*försöker dansa runt i ring precis som janos*

*snubblar*

• Hilde

Jag tycker synd om mig själv för att jag inte orkar plugga, utan bara landar här inne varje gång jag får stiltje med texten... Annars så e jag väldigt bra på att snubbla faktiskt.

En gång i tiden gjorde jag en riktig dundertabbe mitt i vintern. En kompis tog ett steg mot mig lite hastigt... vi stod ute på en lång brygga vid havet..... jag reagerade med att lyfta ett ben för mycket... ett halvt steg bakåt och jag upptäckte att havet är väldigt kallt på vintern

• janos

*kramar om Hilde och räcker över en stor varm filt och en kopp varm choklad*

Känns det bättre nu??

• anne på grönkulla

Hilde, du som är oändligt vis behöver väl inte plugga? Det kan iallafall jag inte tänka mig - finns det något du behöver lära dig? Inte ska du vara ledsen inte!

Själv har jag vaknat en gång av att jag slog huvudet hårt i väggen... Det gjorde on

• Hilde

Ett smärtsamt barndomsminne var när jag envisades med att ta bort den där brädan som hindrar en från att trilla ur våningsängen, bara för att "jag blivit stor" Gissa om jag vaknade på golvet, med jättestora blåmärken
    Hilde i ett nötskal....

Svar på tråden äntligen fredag...!