• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • janos

*sträcker upp armarna mot skyn* Jag gjorde det.....3200!!! Grattis till mig

• janos

Man får gratulera...*sätter svansen mellan benen och känner mig besegrad*

• anne på grönkulla

Nej, förlåt - det var ju inte meningen, ville ju bara heja på... Under tiden hade jag så dåligt samvete över min lättja att jag gick & cyklade 20 min på motionscykeln - är det ett lämpligt straff tror du?

förlåt förlåt....

• janos

Hahahaha, inte var det någon fara....jag satsar på nya mål. 3333 låter väl som en bra siffra, eller??
    Vad skönt att cykla. Själv ska jag ta mig ut på en promis i det fina och varma vädret tänkte jag. Och inte grubblar jag på inlägget.....vet ju att det kommer flera

• janos

Tackar för hjälpen!! Du har ju knuffat mig närmare 3333....hihihi

• anne på grönkulla

Skönt! Önskar jag kunde gå ut, men är lite begränsad där jag är - inte så mycket promenadmöjligheter.

Nu tar vi 3333!

*och inte tog jag så hårt på det - var ju tvungen att markera lite när du nu blev besviken... *

• Hilde

Jösses... här finns fler som slåss om de jämna siffrorna... Nu e det nog kört för oss gamlingar ....

Mammacatta kommer ha ett veritabelt helsike att läsa igenom allt som försigått medan hon varit borta

Svar på tråden äntligen fredag...!