• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • janos

Bröllopsfeber på kanal 5 den 29:e maj....kan det vara något??

• Hilde

*hytter med käppen tillbaka*
    Jag planerar att bli en sån där ful tant som nyper de som skötarna i ändan och sägger att de luktar såååå gott

• janos

Jag förstår att det blir en lång väntan om du redan är klar med allt

• Gable

Ja, den är ruggigt lång

Allt är inte producerat ännu, typ alla trycksaker o sånt. Vi kommer inte att göra sånt själv och vi ska vara på ett slott som fixar allt kring festen så det känns som om vi har ingenting kvar att göra.

Jag har fel, eller hur?

• Gable

Hilde - jag tänker jaga dom efter dom i min rullstol, vilt skrikande. Hehehehehe!!! De ska verkligen få jobba för sina löner

• Gable

Nä nu mina små fredagsraringar, nu ska jag hoppa i bingen.

Ses i morrn!!

• Cybermamman

Godmorgon! Idag är det Måndag = morotsdag :D.

• Maya K

God Morgon brudar:
    ser att ni haft jätte aktivitet under helgen här när man själv varit ute och åkt hoj till sena kvällar.

VÄLKOMMNA IN TILL TRÅDEN ALLA NI NYA :)

nu är det bara 4 dagar kvar tills jag ska redovisa mitt x-jobb... det kommer att bli skönt att ha fått det gjort.. Sen så har jag ju tenta i arbetsrätt den 1:a juni.

Trist väder idag.. Regnar i sthlm.. eller snart iaf :)

• Maya K

Jag vill börja med alla mina bröllops grejer NU. Jag vill börja göra inbjudningskorten osv. Men så länge jag har skola kvar är detta onödigt.. hmm..

Svar på tråden äntligen fredag...!