• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Då var det dags igen att fira 3300
    Oj vad många inlägg det skrivits..

• Maya K

Muahahahahaaaa.. neeee. jag bara tittade in och se så tänkte jag att det skulle förgylla min dag att berätta åt min m2b att jag tagit 3300

• Maya K

Hilde:
    Akriver du ett x-jobb eller? jag har som inte förstått vad det är du ska skriva om?

• Hilde

X-job Muahhhaaaaa.... Nej dit har jag två år kvar... Fast hos oss heter det magisteruppsats. Jag skriver en B-uppsats.... fast vi har redan läst två år, så det är lite högre krav än på en b-uppsats i en fristående kurs.

• Hilde

Fast de kallar det inte för B.uppsats, eftersom det är ett program så kallar de det hela för en "uppgift" Det är för att sammanhängande progran inte har uppsatser på så låg nivå .... BLÄH!!!! Det är iallafall en modell kraftig B-uppsats... oavsett vad de kallar det.

• Maya K

Hmm... b-uppsats i en fristående kurs... men jag har inga fristående kurser utan det är ett program.. hmm.... b-uppsats skrivs hos oss det andra året.. aja.. what ever.. Nu vet jag iaf var det är du håller på med ;)

Svar på tråden äntligen fredag...!