• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Kan föresten tillägga att jag får resan dit betald... och delar av övernattningen... med förutsättning att jag valde en ganska billig resa då alltså Så jag har lite shoppingpengar, fastän budgeten är smal...

• Cybermamman
    skulle jag som endast bär svart bälte i shopping veta var? Nee, men det är en söt stad. Utgå från ett inköp per affär. Om det finns särskilt bra grejor då kan du köpa lite fler.

Du kan väl starta en tråd och fråga Östersundsbrudarna om tips. Om man kommer från en liten håla där bara brevlådan är öppen på lördagkväll, som jag gör, då tycker man det mesta är kul.

Vad jobbigt det har blivit att skriva inlägg nu när man måste slå på hjärnan och tänka sig för så man inte blir inspärrad för förargelseväckande stavning.
  • Hilde

föragrelsefväkkande tavning... Va e de???

• Hilde

Sitter just nu o läser skrift från 1748.. Då hade man inte så mycket stavningsregler... körde på med klottret så gott det gick bara... med många svängar o böjar så texten kan misstolkas och smälta ihop radmässigt. Utöver det så har jag en fundering på om nykterheten , eller bristen på den kan märkas av. Människan skriver som en kratta på eftermiddagen och är läsbar på förmiddagen mmmmm mmman kan uuuundra

• Cybermamman

Frrglsvcknde stvnng är något man arbetat fram på spjutspetsforumet BT. Vi hoppas att det kommer att influera ett annat informationsforum som man förr kallade skola. Vet inte vad det heter nu men man kallar timmar för kvart där. Kan det bero på att en kvart i skolan känns ungefär som en timme lång?

• Maya K

det eviga tjatet om att skriva korrekt osv.. (nu syftar inte jag på er dock)

• Hilde

Näh... puh... då skulle jag ligga veldight risight tillh. "Måh äfvensom tilläggha att rågångerne hvilka ha väckht frågha, företogs utlöhsa åker och äng"

• Hilde

Flåt... som historiker så får man med tiden ganska torr humor

Svar på tråden äntligen fredag...!