• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

Maya, hoja hit så ska jag jaga dig att läsa till din examen. Här är strålande sol idag :

• Hilde

Hejsan brudar

Sitter här med ryggskott och stora högar med papper.... inte helt nyttigt att sitta framför datorn så här länge... I morse satt jag här och läste med boken till vänster om mig och datorn behändigt placerad vid min högra sida... helt plötsligt så bara knöt det sig i ryggen och jag fastnade i det läget.... Ja här sitter jag nu... invirad i filtar och välsmörjd med tigerbalsam.... Ikväll ska utkastet vara klart.... så det är bara att sitta kvar... röra på mig får vänta

• Maya K

Oj Hilde.. Det kan inte vars skönt... håll dig varm så blir det nog bra.. Själv har jag attans ont i nacken och sitter med balkongsdörren öppen och det är lite kallt här i rummet... Jag "skadade" nacken igår när vi åkte mc... var inte beredd på en manöver som min m2b gjorde så jag knäckte nacken..

Cybermamman:
    Jag behöver nog jagas för att jag har en halv bok kvar att läsa till tentan till nästa vecka och jag måste ju lära mig allt det med.. Det är lite svårt att plugga till arbetsrätt då man inte kan plugga på samma sätt som till annat. Här gäller det bara att läsa läsa läsa och lära sig. Inte att skriva en sammanfattning och lära sig av det.. aja.. det fixar sig. Vi får ju ha lagböckerna med oss på tentan så man borde ju klara den.
    X-jobbet är ju klart för länge sedan (eller ja min lärare skickade in den trots att jag ej lovat) och sen så är det bara små korrigieringar kvar att göra.

• Cybermamman

*Cybermamman fnissar* rena sjukstugan här inne idag! Någon som behöver låna en rullator, värmedyna eller klippkort hos sjukgymnasten?

• Maya K

Nej fanken alltså.. detta går inte.. nu ska jag stänga av datorn i några timmar och börja läsa.. annars kan jag ju aldrig ta min examen!!

• mammacatta

*pust*

ni är inte snälla ni...;)
    ..:8 å :D... å . kankse litte. :D

bara för att.

nu ska jag kolla inte kyrktråden å sen ska jag fisa på med inbjudningarna.

*fniss* persienn-gable...

• Maya K

mammacatta:
    Ja.. det gäller att inte vara borta från tråden alltför länge då galningarna skriver så mkt..

Åhh .. jag vill också hålla på med inbjudningar men måste ju plugga :(

• mammacatta

men nu... vad är kyrktråden för nåt? hjälp!

• Maya K

har ingen aning.. jag tänkte just samma sak..

Svar på tråden äntligen fredag...!