• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • dala82

Och jag ska försöka få i mig lite lunch. Är vrålhungrig!! Tittar in senare ikväll...Ha en bra dag! :)

• mammacatta

hilde: torde framgått nu vad jag tycker om fejsgegga:D:D:D

behöver absolut ingenting i ansiktet - len som ett barnarsele å heeelt rynkfri:D däremot benen... där rasar brännan av i ljustets hastighet. typ på planet hem; borta!

• Hilde
    Min solbränna... den kommer låååååååångsamt, lååååångsamt. Vanligtvis en sån där vanlig mulen iblandsol sommar som är i Sverige så får jag ingen solbränna alls. Om jag blir brun, så stannar den iofs. kvar länge. Jag bränner mig inte heller så lätt.... alltid något att tacka det österländska påbrået
  • janos

Nu har jag gjort 25 av 44 teknyten...hihihi
    Men nu måste jag åka och jobba. En trevlig dag till er alla

• mammacatta

jag bränner mig, fast d sitter långt inne. sen när jag blir brun, så blir d en pepparkaksbränna.

min kusse fick malignt melanom, så jag har beslutat mig att ta d lungt m solandet. hon får inte vara i solen mellan 11 å 15 här i sverige, 9 å 17 i spanien (hon bodde där), sen ska hon ha heltäckt å faktor 50 på oskyddade delar.
    jobbigt!

• Hilde

Jag ser fram emot att vara en i alla kategorier vit brud

Vilken tur att fotografen då sade till oss att vi blir snyggast på foton om vi låter bli att skaffa solbränna i sommar. Fast eftersom vi håller på att bygga en liten sommarstuga vid kusten, så kanske det är lättare sagt än gjort. Min plan är att skaffa en axelbandslös top och solbh, och blir jag brun, så blir jag, men jag ska åtminstone inte ha några ränder. Att jag sedan har för stor byst för axelbandslösa små toppar.... det sk*ter jag i...!!!! Huvudsaken är ju att jag blir snygg brud

• mammacatta

janos: du ska inte sy dina egna sevetter?...:D

• Hilde

Nu ska jag ha mig lite fejsgegga... vi hörs

• mammacatta

hade mest tänkt sola armarna, då mina strån där blir vita då. ansiket är jag eg ointressead av att bränna - jag vårdar mitt rynkfria lilla fejs...;):D:D:D

axelbandslösa toppar borde inte säljas till tanter med taxöron. men med stor byst funkar d ju! d som inte är lika snuggt är korvarna runt midjan..:D

• Hilde

Så länge jag inte kollar , så slipper jag ju inse att där finns några korvar ;-D

Svar på tråden äntligen fredag...!