• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Nu har OSA tiden gått ut. För en stund sedan så fick jag 9 personer till bekräftade från listan. Tidigare idag så ringde det in 5 andra också. Nu har snart alla svarat. Några är osäkra fortfarande dock. Så jag har tyvärr några kanske på listan av folk som ska komma. En tjej bl.a. som alltid brukar ha lite svårt att bestämma sig för något alls så långt i förväg. Hoppas bara att hon inte avbokar dagen före... man kan ju aldrig så noga veta...

• Hilde

Herregud tjejer... jag såg en tråd om att någon inte blivit firad på mors dag... Ursäkta en undrande glömsk Hilde... när var mors dag... ????? Har inte haft en tanke på detta... Var det igår?

• Hilde

Hels*ke... nu e mamma ledsen ;-( Fattar inte att jag alltid glömmer... glömde förra året också. ATTANS!!!!

Hilde är så här alltså på sig själv....

• Hilde

Nu ringde jag mamsen .... jag borde skämmas....åhhh...bläh!

Varför hittar folk på en dag som inte går att komma ihåg ?

• Gable

Vi skulle fira svärmor igår. Hon gick inte att få tag på, så det blev inget firande.

Häpp! Så kan det gå!

• Hilde

Problemet är ju att jag vet att mamma vill bli firad. Glömmer jag så blir hon ju ledsen... Å så var jag så självupptagen i helgen, med allt det braiga som hände mig, att jag inte hade en tanke på någon annan än mig själv. Å så hade jag mage att ringa o prata om mig själv Fy... jag skäms lite nu...

Svar på tråden äntligen fredag...!