• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • anne på grönkulla

Ja, vi drar ju ut de som vill vara med på bröllop på långresa, så nog har vi vart tydliga med vad som gäller alltid!

Godnatt på er tjejer så hörs vi!

• Gable

Sov gott fredagsraringar! Jag ska ringa det där vanliga "neeeeeeej, jag haaaaaaaar inte suttit på BT heeeeeeeeela kvällen"

• janos

Jag är visst lite sent ute....alla sover! Endast tomten är vaken.

Ville bara meddela att jag är klar med mina teknyten, efter lite små bekymmen. Tråden tog slut, insperationen flöt av en stund och sen har jag jobbat i helgen. Nåja!! Nu är dom klara och jag får kryssa en sak till på den oändliga listan. Godnattkram på er!

• Maya K

Morn:
    Appr. morsdag.. Jag skickade faktiskt 3 morsdagskort och köpte en bukett på morsdagen. Köpte till min riktiga morsa, min morsa, min mormor och till min m2b.s mamma. Jag har varit riktigt duktig med det :)

Jag har mailat med en butik oom min klänning som jag vill ha och den kostar mindre än 6000kr det är en sincerity och i sverige skulle den kosta närmare 8000-9000kr. Jag ska nog beställa den och säga till min kompis att han tar hämtar den då han bor i Malmö... Det är ju ingen sträcka som helst för honom att hämta den!! eller så åker vi dit med bil eller ngt och hämtar den. Det var ju ur billigt.

Är sååååå lycklig

• Maya K

Gable:
    Det med att de då måste spara pengar.... tro mig det har jag fått höra med. Vad är det med folk... ???? Som tur är så har min syster iaf förstått att hon får betala tärnklänningen själv.... eller ja.. som det ser ut nu iaf... men då är det ju så att hon får välja den själv osv. Hon kommer att köpa den från Jönköping så det är ju mkt billigare där än här!!! Visst.. Jag kommer nog ändå betala hälften av klänningen..

• Hilde

goooood moooorrrning!!!!!

Härligt med sovmorgon. Nu sitter jag och förfriskar mig med en kesomacka och en kopp kaffe Min teori: Det nyttiga väger upp det onyttiga

Idag ska jag få respons från min handledare. Det känns lite nervöst. Hoppas verkligen att han tycker att jag kommit på rätt spår...

• Gable

Hey Maya o Hilde! Har ni sett bröllopsnatts-tråden?!

Får C3 vibbar

• Maya K

nej har inte sett den men ska kolla upp den Gable :)

• Maya K

Läste tråden Gable... mmmm... lite troll över det hela!!! Nej nu ska jag plugga igen!!!! kramizar..

• mammacatta

hej hej, hemskt mycket hej!
    jag är sååååå lycklig!:D:D:D efter att ha traskat i 10 timmar lö+må så har jag tyg till tärnklänning, väst, plistrong å brudklänning! d värsta var att affären låg sådär 30 minuters prommis från pappas lgh...:( sen på mån såg vi heeela stan, då en frockcoat skulle hyras.
    vet ni att d kostar lika mycket att köpa en sån i svall som att hyra en i 08? så vi köper en här i svall...
    men vi fick se heeela stockholm!

å idag var d "invägning" på mvc - kuuuuul!:D:D:D:D

*hoppar å skuttar iväg på en blomsteräng*

Svar på tråden äntligen fredag...!