• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • janos

Kan inte fatta att man kan bli så beroende av Bt??? Här kan man verkligen sitta i timmar. Helt otroligt

• janos

Sen har jag en anledning till varför jag är uppe. Kunde inte låta bli en chokladkartong vi hade hemma. Tyvärr var det MASSOR av nötter i dom, som jag inte tål. Så nu sitter jag här med magknip. Att jag aldrig lär mig....men det är ju sååååå gott(just då) ;)

• janos

Nä, nu måste jag ge mig, för jag gissar att jag inte är lika pigg kl 7, när klockan ringer. Godnatt kram till er alla

• Hilde

Janos, jag har också en bärbar dator. Helt livsfarligt.

• mammacatta

hejhej...
    på inbjudningsfronten intet nytt.
    *suck*
    de har ju faktiskt haft inbjudan i fleeera dagar nu! *sucksuck*
    fast d hade varit över 200 besökare på hemsidan! alltid nåt.

• Hilde

mammacatta När är ditt OSA?

Mitt gick ut i måndags, men det finns några eftersläntrare på listan fortfarande. Fast det ser ut som om de flesta kommer.

• Hilde

Jotack Anne på grönkulla, jag har det utmärkt. Fast sambon är i Prag. Kommer hem imorgon. Måste erkänna att ibland när han åker så tycker jag det är skönt att vara själv.

• Cybermamman

Mycket bättre än igår tack. Nu är det Juni = sommar = härligt

• Hilde

Hejsan cybermamma!!!!

Jag får nog sommar om en vecka. För då¨räknar jag med att vara ganska klar med minga grejer.

Svar på tråden äntligen fredag...!