• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • janos

dala82
    Vi bor mellan Luleå och Boden. Jag har nu bokat i Boden. Det roliga är att i Luleå skulle dom ha 2500-5000:-, i Piteå skulle dom ha 3500-10 000:- och i Boden 1000-2500:-. Då har alla tre ställena Nixa. Visst är det sjukt

• Gable

Janos!! Är du OCKSÅ norrlänning?! Herregud, vi har tagit över BT

• Gable

Grattis Maya till att du är klar med skolan! Skönt va?!

Janos - Kul att du har hittat klänning, den var jättefin.

Hilde - hur går det med alternativa-morsdagsfirandet? Jag har *host host* uppvaktat min svärmor... Med ett mail.. Jösses var generös man är 8:-

• janos

Gable
    Finns du oxå i mina trakter? Vart håller du hus? Och den berömde spindelhistorien, hur går det med den??

• Gable

Min lilla rödbetshjälte ska fixa spindlarna. Har inte sett till dom på ett tag, så jag kanske har dödat alla? Eller så har dom ett bo i väggen. Fast sambon säger att det är omöjligt. Nåväl, så länge vi inte SER spindlarna så ligger vi lite lågt. Grannarna kan ju behöva förtränga synen av de hysteriska persienndragningarna innan vi börjar dammsuga fönstrena. Annars är väl risken att de ringer psykakuten lika med 100%

Jag bor i Sthlm, men jag kommer lite långt ifrån dina trakter. Min morbror bor fortfarande i staden som Gud glömde

Vart bor du? Lule Pite Boden?

• Gable

Har inte kunnat vara här så mycket, det har varit mycket på jobbet. Jäkla jobb. Tar bara tid från sånt som är viktigt. Som bröllopsplanering.

• janos

Vi bor i Gammelstad, utanför Luleå. Staden som Gud glömde.....kan det vara Boden? Vart kommer du ifrån?

• Gable

Japp

Kommer från inlandet, du vet... Testverksamhet och militärer. Det enda som finns där

• janos

Vet du vart Gammelstad ligger? Vi gifter oss i Gammelstads kyrka

Svar på tråden äntligen fredag...!