• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Janos:
    Vad trevligt att du bor i Gammelstad... Jag har tillbringat en hel del där när jag var yngre. Har ju bott i Haparnada och känner till Luleå och Boden mer än väl!! :)

Gable:
    Ja det är jätte skönt att slippa skolan.. Nu är det ju bara att hitta ett jobb som passar min utbildning och det är inte det lättatste.. :(

• Maya K

Hilde:
    Japp jag sjunger. Uppträder, tävlar osv osv,.. nu har jag dock legat lite lågt då min skola tagit så mkt tid men ska börja ta lektioner igen när jag börjat jobba..

• mammacatta

hej hej, hemskt mycke hej...

janos: maila mej så får du adressen: mammacatta@spray.se

hilur: osa före midsommar har jag skrivit i brevet, får se hur många som orkar skicka svar...

CM: va ljuvlig din berättelse var! fick omedelbums massor av lust att fixa å trixa!

• mammacatta

får man framföra lite arga synpunkter på folk som helt säkert inte gillar denna tråd?

tyck till; jag brinner upp av att sitta på händerna så här mycket!;)

• Gable

Va? Menar du allvar?? Finns det verkligen folk som INTE gillar vår tråd?

De är säkert bara aaaaaaaaavundsjuka!!!

MC i den här tråden sitter vi inte på händerna

• mammacatta

d är fru J som stör mig. VARFÖR måste d alltid vara så korrekt å enligt "mallen"? kolla in tärna-gift-tråden tex. *suck*. jag måste veeerkligen sitta på nävarna för att inte bli ordetligt elak ibland. d är som att hon inte bryr sig att hon kanske sårar mer än hon hjälper. djla petimeter!:[

så. nu känns d bättre!:D

• mammacatta

hon härjar övverallt: i fråga föräldrarna-tråden åxå.

• Gable

Gumman - här får du massor av fredagskramar från mig!! *kram kram kram kram kram kram kram*. Sisådär, nu är vi alla glada igen

Btw - U got mail

Svar på tråden äntligen fredag...!