• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

dala82:
    Ja jag vet liskom inte hur det har hänt eller vad som har hänt.. är det kanske för att jag nu inte pendlar mer som jag märker av detta.. hmm.. jag vet inte.. det fixar sig säkert..

• dala82

Maya
    Jag tror också att det kan vara för att du slutat pendla och att du inte längre har skolan att tänka på. Man börjar liksom slappna av och ser hur vardagen är på ett annat sätt. Usch, vad hemskt det där lät, det var inte meningen. Jag menar bara som du sa, att du märker det mer. Hur ser det ut i sommar? Ska ni åka iväg ngt tillsammans?

• Maya K

dala82:
    det tror jag med.. har helt plötsligt märkt hur det är i vardagen.. :) :(

Aja.. nu ska jag börja titta på sagan om ringern triologin.. har inte hunnit igenom den förlängda versionen..

• Maya K

kramisar på er och god natt säger jag redan nu!!
    hörs imorgon eller ngt.. måste ju skvallra hur det gick på bröllopet.

• dala82

Säger också godnatt!

Lycka till Maya, om du bestämer dig för att prata med honom. Och lycka till med sången imorgon! :)

• mammacatta

usch, d är inte kul när vardagen knackar på... fast vi ääälskar vardagen, vi myser jättemycket då. (va löjlig ja låter:))

tack för stödet...:)

• janos

Vilken vacker pöjk, mammacatta. Han påminner en hel del om dig ;)

Svar på tråden äntligen fredag...!