• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jo ibland var det kul Tyvärr så är jag och blivande Svägerska inte särskilt lika som personer, så vi har svårt att leva nära på det sätt som vi gjorde då. Hon är vansinnigt ekonomisk. På det där sättet, att hon inte ville ha maten gemensamt, men däremot gärna åt när vi bjöd... och hade ändlösa diskussioner om ett ynka telefonsamtal som hon absolut inte hade ringt Tyvärr har hon inte ändrat sig med åren, så samma tendenser finns kvar. Hon vet tyvärr inte om det här själv.

• anne på grönkulla

Tyvärr är det nog lätt hänt när man delar hushåll utan att göra det fullt ut. Och faktiskt är väldigt få begåvade med tillräcklig självinsikt för att se såna där saker.

• janos

Majlo 8:e juli
    Janos 9:e juli
    mammachatta 16:e juli
    Hilde 27:e aug
    Anne på g 24:e sep

Kan vi fler datum på folk här?

• anne på grönkulla

Nä, hörni, jag får nog erkänna att jag måste ge mig & sova nu - min hjärna är helt bränd känns det som efter denna vecka!

godnatt godnatt!

• Gable

Gable (aka baglady) 3 juni 2006
    Maya (Piraya) 2 sept 2006 (tror jag, kan minnas fel)

• Hilde

anne på G du har rätt där. Det var precis i början av mitt o sambons förhållande. Hon var jättejobbig och jag tänkte hela tiden att det nog skulle gå över när hon blev lite äldre och mognare, men jag ser fortfarande de där persondragen. Sambons mamma kan vara likadan och de är inte alltid snälla mot honom. Det är synd det där, för hon kan även vara väldigt trevlig och snäll. det här att hon sminkar mig är ju t.ex. en fråga om tjänster o gentjänster och inte för att hon verkligen vill. Därför har jag ibland funderat över att göra det någon annanstans. Problemet är bara att det är väldigt dyrt, att hon skulle bli ledsen och att ingen sminkar mig så bra som hon.

Svar på tråden äntligen fredag...!