• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • janos

Vill bara snabbt tala om att vi har hittat kläder och skor åt karln. Nu måste jag kila, för vi ska bort över helgen. Trevlig helg allihopa....*vinkar*

• Maya K

oj oj oj ... nu har jag sjungit klart på bröllopet. Kan säga att jag själv är jätte missnöjd och besviken på kantorn men alla andra sa att det var bra. Nåja.. nu är det gjort iaf...

• Maya K

nej jag har inte pratat med honom men jag vet att han läst mailet jag skrev till honom och är så gullig nu.. imorgon ska vi går och titta på när en kompis spelar och lite sådant :)

• Maya K

Nu råder det kris för mig.. hörde att en av mina forna kompisar som bor i vaxholm ska gifta sig samma dag som jag och har kontaker inom kyrkan.... jag måste få reda på bra kyrkor inne i stan här i sthlm fort som bara attan.. oj oj oj,,, att det alltid ska köra ihop sig.. :(

• anne på grönkulla

Vad skönt om ni fr lite tid tillsammans och att han verkar förstå att du tycker det är lite jobbigt annars. Det låter som en bra början iallafall!

Trassligt med det andra, menar du att hon annars skulle boka upp den kyrka ni vill ha, eller?

• Maya K

Japp det ska hon.. en kompis hade pratat med henne och hon och hennes m2b ska gifta sog där då hon kommer från vaxholm... fasen alltså...

Svar på tråden äntligen fredag...!