• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

Måste göra en bekännelse. Jag har precis gjort en insats vid strykbrädan. Sovrumsgardinerna har fått sig en omgång. Endast och enbart för att jag skall slippa sova på gardinstängerna i natt.

• Cybermamman

Men när jag tänker på saken kan gardinstänger vara bra att ha i närheten som tillhygge om det kommer mordare och smyger

• anne på grönkulla

fast lite opraktiska att svinga om de är långa, kanske?

har du många inbrottstjuvar i dina kvarter, cybermamman? Du kan slå dem med 4000 frysta cyberkanelbullar i huvudet också, kanske

• Cybermamman

Mordare i farten, flera stycken verkar det som. Men jag bankar dom i huvet med gardinstänger och släpper dammråttorna på dom. Det ska dom ha!

• Maya K

hahah.. nu är det en på tråden jag länkade som är ute och korrigierar folk igen..

• Maya K

oj.. kan inte ens skriva mer

• dala82

Nu har jag kommit hem från möhippan! Gick väldigt bra och blev mer lyckat än väntat faktiskt! Är hemma lite tidigare än vad jag hade tänkt bara ;)

Godnatt!

• Cybermamman

Det var bra det dala82 att du kommit hem ordentligt, då kan jag gå och lägga mig oxå! Godnatt

• dala82

Jaha, näst sist uppe men först vaken...eller? :) Snart ska jag åka och hämta min pojkvän som har varit på mässa i en hel vecka. Ska bli så skönt att få hem honom! Längtar...:):):)

Svar på tråden äntligen fredag...!