• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Godmorgon !!!!!

Idag ska jag antagligen ner till stugan o lägga tak.... yippey! Om nu bara vädret vill bli bättre, annars så får vi hitta på nåt annat.

Cybermamman grattis till 4000 inlägget!!!

Tror ni siffrorna hinner äta upp oss innan 5000 Eller kommer vi bli avstängda snart. Jag kommer sörja den här långa tråden bittert när den försvinner. vi får väl starta en ny då och hjälpa igång den allihop, så den får en bekväm längd relativt snabbt

Mammacatta, jag ska ta o kolla min mail nu.

• dala82

Godmorgon! Glömde ju gratta dig cm till 4000- grattis! Ja det är ju 13 dagar kvar, om de stänger tråden efter exakt tre månader, så ett tag har vi ju kvar. Det ska vi väl klara?

Usch vilket tråkigt väder det är idag! Är trött på regn nu...:(

• Hilde

åh... just nu regnar det inte. Hopas solen kommer fram nu då!!!! Hoppas, hoppas!!!

Mammacatta, du har mail.

dala 82 godmorgon

• anne på grönkulla

Godmorgon! Hittade nyss Hilde i en annan tråd och insåg att det var vaket här också! En ny tråd när denna dör känns som en utmärkt ide!

• anne på grönkulla

Tycker ständigt att jag förvånas av vad folk vet & inte vet & tror istället. Men när det nu finns ca 4 trådar om detta så kan man ju börja fundera...

• Hilde

Finns det fler trådar i det här ämnet !!!!

• Hilde

ojdå. TS kanske är väldigt osäker Eller trollig. får väl avvakta och se.

• mammacatta

hej hej brudar:D

tack för de värmande ordet cm:D ni är nog de enda som inte tycker att jag inte är riktigt klok...:D:D

men götapetter, vilken fånig tråd! sov de sig igenom skolan eller?:?

bara som information så kan jag rapportera från mina mjölkproducenter; de har blivit större! vilken tur att vi väntade m klänningen;):D:D:D

Svar på tråden äntligen fredag...!