• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • dala82

Här är det

juni = aprilväder = svinkallt så att jag vill lägga mig i sängen och dra ngt gammalt över mig = lika glad ändå :) :)

Ska sommaren aldrig komma? Ska på student på fredag och nästa fredag och då MÅSTE det ju vara fint...

• dala82

Jag fick sommarlov igår....HÄRLIGT! Inget kvar alls i skolan...:)

• Cybermamman

Hilde, visst är det härligt att snart vara _klar_!!

Du har en av de bästa stunderna i livet att se framemot, nee fel av mig - två av de bästa, du har ju bröllopet oxå....

• anne på grönkulla

vad mysigt det låter med sommarlov, själv är jag i slutspurten av ett projekt & ska jobba i sommar (men det gör jag å andra sidan för att kunna vara ledig i höst när vi ska gifta oss!)

• janos

Hej tjejer!........*vinkar glatt*
    Sitter här och laddar för en kvällspromenad. Ska ut och traska med en jobbarkompis

• janos

mammacatta
    Får man vara nyfiken på dig hemsida? Vill du dela med dig adressen??

• dala82

anne
    Men då har du ju verkligen ngt att se fram emot när lusten och motivationen tryter :) Jag ska också jobba, men inte lika mkt som jag brukar. Skönt!

• Hilde

*vinkar tillbaka*

Nu har jag räknat ihop det hela.

De som tackat ja : 60 st
    Tackat nej : 10 st
    De som inte svarat : 17 st

Får nog säga att de där 17 st är lite oartiga. Är man en bridezilla om man tycker det?

• janos

Absolut INTE Hilde. Vi har fortfarande 4 st som inte svarat, fastän vårat osa gick ut 1 maj

• dala82

Hilde
    Har frågat förut, men när gick/går ditt OSA ut?

Svar på tråden äntligen fredag...!