• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Näh... samma tråd... en till som tycker att det är helt ok... åh... vissa människor...

• Hilde

anne på G har du långt till jobbet

• Cybermamman

Grattis anne på G. Det är såna dagar som känns så himla rätt. Man skulle vilja göra som när man startar om datorn...gå hem och lägga sig och få börja om från början.

• Hilde

Om jag är riktigt trött och har svårt att komma ur sängen brukar jag lura mig själv med att jag nog kommer att hinna slumra 5 min framför TV:n innan vi ska åka... eller att det snart är kväll och då kan jag sova igen... Funkar faktiskt oftare än man kan tro... Man kan säga att jag är lika godtrogen varje gång

• Hilde

nepp tjejer, nu ger jag upp för kvällen... vi skrivs väl imorrn igen

Natti natti!

• anne på grönkulla

Ja, det var inget skönt uppvaknande, det kan jag ju inte påstå (men klart bättre än den gång jag slog huvudet i väggen i sömnen, förstås!). Kanske skulle prova Hildes knep imorrn bitti?

• anne på grönkulla

Ja, om jag inte ska upprepa gårdagens föreställning borde jag göra det oxå.

Godnatt allesammans! Dröm vackra drömmar & gör inget som inte jag skulle göra!

• Cybermamman

Jag rättar in mig i ledet och stupar på min post som det anstår en cybermamma.. på golvet framför tvättmaskinen... godnatt och sov söta drömmar.. vi ses imorrn.

• dala82

Godmorgon! :) Jag är pigg som en lärka och ska snart börja baka med syrran till min brors student imorgon. Fick en massa goda tips härifrån BT!

Svar på tråden äntligen fredag...!