• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • dala82

Tack janos! Och godmorgon tjejer!:)

Snart ska jag börja göra mig i ordning till studenten. Min bror och hans skola kommer till stationen med lännakatten (ett gammalt tåg), de springer inte ut vid skolan. Skönt för mig som nästan bor precis vid stationen. Ska upp på stan först och köpa jordgubbar till cheezecake:n vi gjorde igår. Mumsigt!

Ja nu har jag bidragit med lite onödig information. :) Vad ska ni själva hitta på i helgen?

• dala82

Glad fredag förresten! :) :)

• janos

Godmorgon dala.
    Själv sitter jag här och funderar hur många punkter man kan hinna med på en helg. Listan med måsten blev låååååång:
    dammsuga
    klippa gräset
    tvätta fönsterna (19st med källarfönsterna)
    göra iordning landet och så
    handla mat
    baka
    bädda rent
    och småfixa lite för bröllopet....

Någon som är ledig och vill hjälpa mig? ;)

• dala82

Stackars janos...

Såhär ser min helg ut
    * gratta student
    * packa
    * Åka
    :) :) :) Var bara tvungen...Har sån RESFEBER idag!!!!!! :)

• janos

Vilken trevlig helg du har framför dig! Hoppas att du får njuta av den.

Min syster tar studenten 90 mil från mig, så jag känner mig lite ledsen och besviken att avstånden är så långa i detta land ;(

Men jag har ju fullt upp ändå i helgen ;)

• dala82

Vad ska du hitta på för bröllopssmåsaker då? Något kul?

• Cybermamman

Godmorgon alla glada fredisar:

Vart var det du skulle åka dala82? Tänker på varmt och sand men kommer inte ihåg. Är det tillåtet att vara lite avundsjuk här mitt uppe i regnslasket?

janos, du måste skynda dig om du ska hinna allt det där Vad är ditt bästa fönsterputsartips?

• dala82

Ja, lite avundsjuk får du vara....:) Åker först till London och sedan till Kenya. Hoppas bara på bra väder, det är alltid lite kritiskt att åka så här i juni eftersom regnperioden precis slutat/inte slutat...Men det ska nog bli bra, vi får nog trevligt iallafall. Men lite sol skulle vara kul :)

Ja janos vad är ditt bästa knep, du kanske har ngt medel som kan få Hildes spindlar att försvinna?

• janos

Godmorgon cybermamma!
    Mitt bästa putsa-fönster-tips är: Skaffa en fönsterputsmaskin. Det gjorde vi förra året och dom är suuuuper!!!

dala, var det London du skulle till i helgen och sen Kenya??

Svar på tråden äntligen fredag...!