• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • anne på grönkulla

men fönsterputsningsmaskiner e nog inte min grej (fast vem vet, de kanske e bättre än att putsa själv ), verktygsnojja har jag nog aldrig drabbats av. Jag har en bekännelse: jag törs inte använda borrmaskin själv (vilket leder till att nu när jag bor själv så har jag massor med lampor etc som jag inte fåt tupp på väggen än...)

• dala82

Måste bara beräta hur det gick:
    Vi har nu givit albumet till våra föräldrar. Vi hade gråtit en del innan tillsammans. De berättade lite om hur de träffades och hur mkt de älslade varandra. Sedan bytte de ringar igen, nya som de designat själva. När de till sist hittade skatten efter en stunds letande så började deras tårar rinna på en gång. Alla satt och grät, inte bara lite utan stortjöt!!! Pappa blev så tagen att han smällde igen albumet, gick därifrån och bölade....:)
    Det är så kul att ge saker när de man ger till blir så glada! :) :)

Nej nu ska jag gå och äta cheesecake och umgås lite.

Ha det bar tjejer, jag återkommer när jag kommer hem! Ha det bra tills dess. Kommer bli jobbigt att läsa igenom alla era inlägg då ;)

• Cybermamman

Tjabba, här är en som har varit uppe sen 6,45

• Hilde

Nejdå du är inte ensam Jag roar mig med att läsa BT... finns en som inte gillar kyrkans matta, en som har svår relation med familjen, några som letar klänning... en näckrosletare...

BT rymmer alla människor

• Hilde

Hej cybermammsen Jag har inte gått upp ännu. Har ju allting bärbart... ligger i sängen o har det bra ... Kanske dax för frukost snart... o så jag nog dålig rygg snart om jag fortsätter o ligga på sidan o knappa in text på fredagstråden

• Cybermamman

Visst är det häftig Hilde vilken samlingsplats.... tur att vi har vår fredagsstation där vi får hämta andan ibland ...

Svar på tråden äntligen fredag...!