• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • dala82

janos
    Vilket minne, jajamensan!

• dala82

Så när jag kommer hem, den 21:a, räknar jag med att ni har startat en ny tråd! :)

• janos

Bröllopsbestyren blir att klippa ut små hjärtan, som ska vara till dukningen och försöka börja göra placeringsmallen, så att folk vet var dom sitter. Sen försöker jag få tid att börja med min bok till min blivande, men han behagar aldrig hålla sig ifrån mig. Måste nog ta med allt till svärföräldrarnas lägenhet en dag, så att jag får vara ifred ;)

• janos

Blir du borta från nu till den 21:a, dala???? Åh, vad härligt!! Grattis!

Önskar att vi kunde göra detsamma och rymma fältet. Här jobbar vi på istället. Karln håller ju på med källarprojektet och försöker hinna så mycket som möjligt till bröllopet, som är om 29 dagar

• janos

Ibland så har mitt minne sina bra dagar, men oftast är det dåliga dagar

• dala82

29 dagar....oj vad nära det är nu! Pirrar det i magen? Vad pysslig du är janos, dukning, placeringslista och bok till på köpet....

• janos

Jag försöker så gott jag kan! nog börjar det pirra en hel del. Är inte nervös ännu, men det kommer väl det med. På torsdag ska vi träffa prästen, så då kan jag tänka mig att det känns på riktigt.

Det jag är mest pirrig över är tidspressen. Tycker dagarna bara går och går. och så är det ju mycket roligare att sitta här ;)

• dala82

Ja BT är som en lugn oas, där man bara kan vara....:) Du kommer att hinna, du verkar vara en tjej med koll på läget! Lugn, bara lugn, andas.... :)

Sticker iväg en snabbis nu, ska handla jordgubbar.

• janos

Nu har jag fått igång diskmaskinen. Tänk om man skulle ta och brumma ett race med dammsugaren på en gång, så får jag ju stryka en punkt på listan. Jag börjar ju inte jobba förrän kl 13. Ha det bra så länge tjejer och trevlig helg till er alla

Trevlig resa dala. Vi väntar på rapport om din resa

• dala82

Tack janos!

Sitter här nu med 3 liter jordgubbar framför mig...Nej, Dala du får inte ta!!! Måste tillrättavisa mig själv lite. Men ack så svårt det är, de luktar ju så got...

Svar på tråden äntligen fredag...!