• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • janos

UJ!! Det där med muffins lät bra, dom ska jag testa framöver. Tror du att man kan skippa nötterna??? Tål ju inte dom små rackarna

• janos

Fick lov att döpa om receptet till dala82´s mumsiga muffins ;)

• dala82

janos
    ja det kan du säkert. Tål du inte mandel heller?

Daniela heter jag på riktigt, men du får gärna kalla dem dala82´s muffins om du vill. Är här så ofta så ibland tror jag att det är det jag heter...;) ;)

• Cybermamman

Funderar på om man inte kan få nötsmak om man använder rostade solrosfrön istället för nötter/mandel. Tål man såna om man är allergisk mot nötter/mandel?

• anne på grönkulla

Hej fredagsbrudar! Någon mer än jag som haft en osedvanligt usel dag? Men men - vi ror nog projektet i land på måndag ändå. Men jesus, vad kaos de e för tillfället...!

• dala82

hej anne!
    Vad har hänt idag?

Själv är jag överlycklig för tillfället...Gick in på vår studentsida nyss för att kolla om de lagt in betygen. Vi har inte fått tillbaka våra arbeten ännu men de hade hunnit rätta och jag fick full pott på alla fyra kurser - VG! Är så otroligt chockad och glaaaad! Så tyvärr anne, inget medhåll härifrån inte

• anne på grönkulla

Grattis dala82! Vad kul!

Nejdå, det har inte hänt nåt särskilt, bara lite allmän oro som bubblar upp i en arbetsgrupp i slutet av ett projekt när alla e superstressade... Jag är bara mer rakt lagd & önskar att folks konflikter tog sig såna uttryck istället för att bubbla över i irritation o skitsnack...

• anne på grönkulla

iaf när vi har en massa jobb att göra - om folk kunde ta itu med det istället för att skylla på varann så skulle vi väl alla funka bättre?

jaja, snart över & sen ska jag ha 10 dars ledigt!

• Maya K

hello tjejer..
    jag har inte hunnit vara inne ngt då jag jobbat nu och så har jag varit så trött efter jobbet..

• Maya K

imorgon åker vi till gottland med m2b och några andra kompisar så jag kommer inte att synas till h'r föränn efter helgen igen

Svar på tråden äntligen fredag...!